Valborgs, hoppning och långtur.

Det var rätt trevligt igår, om än lite kallt. Vi sov allihop i husvagnen, det var rätt mysigt, somnade direkt.
Klev upp halv nio, och for väl halv tio mot Srk och kollade på träningtävlingarna. Det var ganska chill, mycket spännande ekipage. Fast många vägrade ut sig.
LINDA, bättre lycka nästa gång!
Efter ett tag, när klockan började närma sig två (eller nåt) så for jag till tuvan, och jag och Cissi red ut. Det blev en tur längs cykelvägen, mot bergsbyn, och raksträckan. Vi travade i skogen mot raksträckan, men då fick Ruffa rådamp och vägrade gå. Vi svängde runt på en 50-öring. Så det blev mkt sparkande-piskande-övertalande-berömmande.
Det var inte så kul att väna tillbaks, så vi red också längs typ.. Storängesvägen  (Or something) och galopperade. Perfekt väg, och hur roligt som helst. Cissi skulle dock hem, det tog 45 min från skogsvägen ända hem.
Och jag tjatade på henne, hon ba: "Jag får galoppera här om jag vill, du bestämmer inte över mig." Uan större övertygelse. För det gör jag ;)

Anna och Helle: När ni körde hem, längs vägen som går mot skelleftehamsleden, mot tuvan, red jag jus på ängen och vinkade som en galning! Hehe!

Jag har kväll och ska ta in hästarna, och så tänkte jag träna agility med Hedda, så jag ska snart tillbaka till stallet.
Tjo!

Anna

Haha, det där dampet lät bekant, slående likt Fuga-damp x)
Såg dig inte :O

Datum: 2008-05-01 Tid: 19:32:58
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se
Helle

Jag såg dig inte heller! :O

Datum: 2008-05-01 Tid: 22:00:08
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: