Klonk sa det

Jag slutade kl 12 idag, och vi hade frisörteknik (momentträning) det var jätteskönt! Julia skulle hämta upp mig tjugo i två men det tog ett tag innan hon kom, så jag frös typ häcken av mig.
Men hur som helst, jag for ut med Dunder direkt och blev så förbannad att jag fick honom att lyssna riktigt bra - och då tappade han en sko. Blev en promenad tillbaka till stallet.
Men jag tränade lite med Gutten och avv vända framdelen från marken gick mkt bättre den här gången! Han hade inte lika mkt respekt för mig som förra gången, men hey, han är då fasiken så lyhörd ändå! Det kan man ju inte säga om vissa andra...

Jag köpte en ny Ben&Jerrys idag oxå, Chocolate Fudge Brownie, mums!
Anna

Haha, jag behövde inte ens läsa inlägget för att fatta vad det handlade om ;)

Datum: 2008-11-12 Tid: 22:04:21
Bloggadress: http://stump-o-matic.blogspot.com/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: