Oh, what a thing to do!

Mornin' Sundinen!



Skola igen, huvva huvva. Men snart är det fredag och helg och då kanske jag får sova ut litegrann iaf?
Som jag sa igår, så red jag Dunder en liten putte-tur eftersom jag inte alls var på humör, men han var snäll fast det var mörkt och kallt. Gutten var väl lite knäpp men inte värre än annars HAHA. Nä, han var snäll men det var svårt att få han att flytta frambenen åt sidan. Jag måste träna mer, men han var duktig på "gunghästen" hur som helst! Och han backade när jag ville, och kom när jag bjöd in honom. Jag tror jag ska rida honom någon dag, för det tycker han är roligare.
Det måste ju kännas kontigt att träna från marken och att jag bestämmer hans alla rörelser.
Men jag har ju bättre kontroll nu när jag vet att jag bestämmer och kan sätta mig emot om han gör fel. Och är han dum så får han en snärt med grimskaftet på hans fina mule! HOHO.

Thomas var hos oss igår, och han har tydligen räddat en massa bilder från förra datorn (som smällde när blixten slog ned)! Väldigt bra, även om Sanna har tusen bilder på henne och hennes kompisar som vi skulle klara oss lika bra utan... Har inte kollat igenom dem, men jag hoppas att bilderna på Hedda och alla hästarna finns kvar, typ Kvistur och Ruffa och allt! Och från semestrar osv...

Vad är din mentala ålder ?
[ ] Vet hur man kokar kaffe
[x] Tvättar kläder själv
[x] Kan laga mat själv
[ ] Tycker att politik är spännande
[ ] Mina föräldrar och morföräldrar är intressantare än mina vänner
total: 2

[x] Går i skolan alla veckodagar
[/] Har en penna med mig överallt
[x] Har aldrig fått kvarsittning
[x] Har sett talkshows
[x] Vet vad nonchalant betyder utan att slå upp det
[ ] Dricker kaffe minst en gång i veckan
total: 4,5

[/] Vet hur man startar en diskmaskin
[x] Kan räkna till tio på ett annat språk
[/] När jag säger att jag ska göra något, så gör jag det
[x] Föräldrarna litar på mig
[x] Kan klippa gräset
[x] Kan få vuxna att skratta utan att säga något dumt
[ ] Kommer ihåg att vattna blommorna
[/] Pluggar när jag borde
[/] Lyssnar och tar till mig på lektioner
[x] Kommer ihåg att mata djuren
total: 8

[x] Kan stava till skicklighet utan att slå upp det /glömt bort att de va ja som gick hälften fel på rättstavningstestet?
[/] Kan städa upp efter mig själv
[ ] Det första jag gör när jag vaknar är att dricka en cola light
[x] Kan gå till affären utan att köpa något jag inte behöver
[x] Förstår skämt första gången jag hör dom
[x] Kan skriva snabbt på tangentbordet
total: 4,5

[ ] Har kommit på att vädret ändras varje timme
[x] Kan se på någon het utan att tänka på sex
[x] Har kommit på att man måste vara 20 för att få ett jobb och tas på allvar
[x] Kan läsa ut en bok
total: 3

Din mentala ålder: 17, 5 år. Wow. Korrekt.
Snodd av Juuuliaao!



Erika

Haha så jävla bäst test=) måste sno det å se hur mogen jag är x)

Datum: 2008-11-22 Tid: 23:41:15
Bloggadress: http://ingetmenmycket.blogg.se/
RW

WOHOOO,REDWALRUS GOES 13 SNART 30 !!!!!!! \o/

Datum: 2008-11-25 Tid: 15:31:03
Bloggadress: http://redwalrus.bilddagboken.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: