Dressin' up for stormy weather

Jag måste bara säga att jag älskar skogsturer. Särskilt med en häst som kan trava en halvtimme utan att bli trött. Raffen är trött i typ fem min, sen vill han springa igen. Det känns.. Ovanligt.
Och han är inte i kondition. Lite skillnad från lilla Rufus där=)

Hörde just med Julia, och imorn blir det Dunder! Och Mickis och Gutten såklart..

Jag vill att framtiden ska vara här nu.

Anna

Vilken dag åker Raffen?

Datum: 2008-10-02 Tid: 13:45:32
Anna

Sv: Ja, jag läser din varje dag jag med ;) Så jag får väl också bättra mig ;) haha, jag började 11.50, men då går jag till 18 också! så klaga inte så mkt ;) :P Sett att jag har gjort om bland mina kommentarer?

Datum: 2008-10-02 Tid: 14:22:41
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: