But we've got no money!

Eftersom jag stod ute på Lisas veranda i, jag vet inte hur länge, när det var mörkt och kallt igårkväll så mådde jag inge vidare när jag vaknade.. Jag har redan varit förkyld i flera dagar, jag kanske borde vila upp mig egentligen?
Men det känns tråkigt.

Jag jobbar vidare med Krafft's Utfodrings - ABC, väldigt intressant läsning faktiskt! Man lär sig en massa saker..



Nu har jag varit i stallet och varit ut på en 2-timmars skrittur med Lisa. Det är rätt skönt ute faktiskt!
RW

Hördu, jag vill hinna leka med dig och Thessie-Boy innan skolan börjar, ni får ringa till mig efter helgen! Jävla tease häromdan vadfan :C

Datum: 2009-08-14 Tid: 23:14:12
Bloggadress: http://redwalrus.bilddagboken.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: