Life is a song, just try to sing along

Big 
Dirty Dancing
Edward Scissorhands

Howl's Moving Castle * (Sjukt bra animerad film. Fantastiskt fantasifull! Läs oxå boken...)
Ghost
Ghost Town (Sista meningen var väl det mest sevärda i filmen.)
Home Alone 1&2
Imagine Me and You

Jeanne D'Arc
Juno
Life As A House
* (Duschscenen hoho! Seriöst, Hayden Christenssen som punkare.. Najs.)
Made of Honor
Make It Happen

Mamma Mia
Mata Hari
(Måste bara förklara; Den är lite sorglig men ändå fin)
Never Back Down (Ibland vill man se snygga pojkar fightas...)
Parfymen (Sanna, du har fel.. Den är bra.)
Remember the Titans
Shakespeare In Love
* (Jag vill inte se den igen, jag börjar bara gråta.. Jag älskar den.)
She's The Man * (Jag kan den typ utantill... Se den!)
Speak
Stop Or My Mom Will Shoot
Step Up
Step Up - The Streets
The Duchess

The Notebook * (Den här filmen gör sin egen reklam)
The Sisterhood of the Traveling Pants
The Prestige
The Waterhorse 
(De pratar med skottskt uttal! Hahahah! "Crusoe!")
Twilight
Two-faced Woman
  (Greta Garbos sista film, och hennes första komedi)
Välkommen till familjen
What's Eating Gilbert Grape
21


Lite filmer som du inte dör av att se...
* = Me like a lot.



Jag och Anna väntade i 50 min på att liften på Vitberget skulle funka, men inte ett enda åk blev det. Så vi åkte längdskidor ist. Även om mina är korta.. Men det var lite mysigt att åka i den mörka skogen och dricka varm choklad på kalla gungor..
Anna

Jag har bara sett typ tio av de där filmerna :P

Datum: 2009-01-04 Tid: 17:40:38
Bloggadress: http://stump-o-matic.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: