Have you ever wanted to disappear?

Jag kunde inte tro det när väckaren ringde imorse (eller mobilen, min väckarklocka har börjat få flera timmar fel.. Otroligt irriterande) klockan var redan halv sju och det kändes som att jag inte sovit nåt alls!

Men jag fick skjuts av Camilla som hämtade upp mamma och Lena i Skelleftehamn som ska till Ikea i Haparanda.
Jag höll allvarligt på att somna.
Och igår såg jag Poirot - Cat Among the Pidgeons till rätt sent, och imorse såg jag ett avsnitt av Private Practice.


Jag och mammas idol?

Idag blir det att gå till stallet och motionera Ruffa, en långtur hade jag tänkt. Ingen motivation nu på morgonen, men vad ska man göra? Vi har Projekt och Företagande nu på morgonen - BLÄ. Och Estetiskt Verksamhet sen - ?

Huvva gånger 100.
Anna

Hur fan hinner du kolla på tv på morgonen? :P

Sv: Det är bara att du går och fixar det, ta med båda föräldrarna, 400 spänn och så är det klart på en vecka :)

Datum: 2009-01-27 Tid: 19:24:14
Bloggadress: http://stump-o-matic.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: