"I'm pretty gangster myself"

Jag vill beställa från shirtstore.se!

Idag red jag ut med Ruffa, nya regler och bestämmelser i stallet som gör hela grejen mkt enklare! Men Ruffa var väldigt otålig och jobbig, och drog iväg med mig idag igen, men jag höll fast och släpades halvt efter, tills jag fick kontrollen och drog med mig henne in, rätt förbannad. Men inte förbannad nog antar jag. Bättre lycka med det nästa gång.

Annars har vi haft rätt tråkigt idag, förutom när jag var jättetrött och började gråta av ett litet skämt. Och så hade vi "kunskaps-test" som fick oss alla att bli lite brustna i hjärtat. Drygt!

 Bara några av de tröjor och t-shirtar som jag sett, vill ha, och skrattat åt!

Nu ska jag se Poirot, så det så!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: