'Cause I'm already out of here

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag har snusat. Jag har kört bil!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag tror inte det va, det var nog att äta mindre godis!

3. Dog någon som stod dig nära?
Nej, men jag trodde Granis gått till slakt. Men som tur var hade hon inte det!

4.Vilka länder besökte du?
I år har jag stannat i Sverige.

6. Är det något med år 2008 som du vill ha år 2009?
Sommaren och människorna! Och dagarna vid stränderna.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Kan inte komma ihåg datum, men dagen då jag, Sanna och Anna badade i Storhamn var en bra dag.

8. Vad var din största framgång 2008?
Jag sommarjobbade för första gången, jag hade två foderhästar, jag var friare.

9. Största misstaget?
På ett sätt var det att ta Raffen på foder, och på ett sätt lämna tillbaka honom.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag tror det var 2008 när jag fick en stor-jävla-magsjuka.

11. Bästa köpet?
Häst-grejerna jag köpt.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Ruffa, men det var det värt.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ruffa var en glädjekälla!

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2008?
Stephen Lynch-låtar, Fall Out Boy-låtar...

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag tror jag var gladare, men för mig går sånt i vågor.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Träffat mer folk.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Inte pladdrat på så mkt om mina problem. Och försökt sluta oroa mig så mkt.

18. Hur tillbringar du julen?
Fika hos mormor, middag hos farmor, paketöppning hemma.

19. Blev du kär i år?
Inte alls.

20. Favoritprogram på TV?
Jag har inte sett mkt på tv i år. Men Simpsons kanske! =)

21. Bästa boken du läste i år?
Som om jag kan säga det!

22. Största musikalista upptäckten?
All Time Low, Busted, Augustana (iaf deras nya låtar), Stephen Lynch, Flight of the Conchords, Mando Diao, We the Kings...

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Jag fick en ny mobil, men den är borta nu=(

25. Något du önskade dig men inte fick?
Jag tror jag fick det mesta.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jag gick nog i skolan! Och så käkade jag tårta!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Du vet, pengar, kärlek, berömmelse...?

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Optimist/pessimist

29. Vad fick dig att må bra?
Hästarna, vännerna, musiken.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Öhh.. Vet inte?

31. Vem saknade du?
De kompisar jag inte träffar så ofta längre!

32. De bästa nya människorna du träffade?
Bea och Julia, även om de inte är "nya" så har jag lärt känna dem bättre.



Snodd av Anna!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: