It was such a beautiful mess

Inte alltför kul att bli väckt av gräsklipparen en timme innan man måste kliva upp. Nåja, jag somnade om ändå och drömde skumma drömmar...

Hehe, bara för att jag var så elak:
Jag och en kompis sov i uterummet, och ville inte bli störda eftersom vi var trötta. Då kommer två andra tjejer och knackar på och undrar om de kan sova i samma rum, och fast jag pekar ut att vi bara har två sängar så vill de inte gå. Jag säger grinigt att jag är trött och ber dem att gå, då knycker en av tjejerna på nacken och går utanför dörren och börjar hälla ut en dricka på golvet i hallen bara för att jävlas. Då rustar jag upp, skriker "Vad fan tror du att du gör!?", ger henne ett riktigt mean-eye och halvt brottar ner henne och häller resten av drickan över hennes huvud! Jag börjar skrika om hur hon inte har nån uppfostran och sen börjar jag bitch-slappa henne i ansikte och typ halvt misshandla henne. Sen vaknade jag. Oj, jag är typ galen i drömmar och helt utan nåd ;S

Och tjejen var Winona Ryder btw...



Hur som helst, nu ska jag duscha och sånt!
Anna

Mohahah! That's so you! XD

Datum: 2009-07-15 Tid: 22:57:46

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: