And not a person here is innocent, we're both as guilty as a sin

Jag skulle egentligen jobba ist för en annan tjej idag, men så dök hon upp precis när jag skulle gå in. Eftersom jag hade cyklat in till stan så tänkte jag att jag lika gärna kunde stanna där, så jag fick min lön utbetalad och cyklade sen till Royal och hade kul! Köpte lite saker och fick med mig några foderbroschyrer och utfodringsböcker hem, så nu blir det att plugga lite.

Jag cyklade hem, men stannade i stallet och började städa, hehe! Sen träffade jag Bea och då ringde Katrin som hade hittat en liten igelkottsunge. Så vi gick för att titta på den, men när de började ringa runt till veterinärer så cyklade jag hem.
Och somnade.



7 cm stor igelkottsunge

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: