I thought I said to meet me here, but I'm not sure..

Jag har hela tiden låten Bright Eyes - Lover I don't have to love i huvudet.. Den är jättebra, men jag blir typ depp!

Idag är det en stalldag - Jag har massor att göra, så det är bäst att ta med sig fika dit bort. Annars tynar jag bort och dör.
Jag ska kolla upp rockarden, städa på banan, skoarn kommer och kollar upp hovar och tänder, jag ska mocka inne och kanske ute om det går, och rida.
Kommer ju bara ta såsidär.. Hela dagen. Men det är fint väder ute så det känns typ bra! =)

Nu ska jag se lite Scrubs och fika klart innan skoarn ringer.
E

Ring mig om du får tråkigt, nog för att det låter som om du blir upptagen hela dagen o.O :P

Ska vara på kurs hela dagen och detär väldigt mkt vänta... Jag vill bara ligga o sova ett tag..



Sv. Hell Yeah, det skulle vara awesome

Datum: 2009-05-03 Tid: 11:54:09
Bloggadress: http://ingetmenmycket.blogg.se/
RW

Jag har den också jämt på huvudet, och så lyssnar jag på den innan jag ska sova. Fein.



Blir det party till helgen?

Datum: 2009-05-03 Tid: 13:34:59
Bloggadress: http://redwalrus.bilddagboken.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: