I'm walking on sunshine!

Nu ar det fredag, och pa mandag borjar resan hem igen! Nar jag sager 'borjar' sa menar jag att flyger gar.. 13 javla timmar i luften IGEN, och sen bil i 8 timmar till.. Skojj.
Men gor man inte..?

Anyways, idag skulle det har varit daligt vader, men vi mottes av stralande sol, sa jag har solar hur lange som helst. Blev lite o-vitare iaf ;D

Vi ska iaf ivag och shoppa pa Galleria Mall om ett tag, det blev inget igar. Lika bra det, for de har hur mt tv-kanaler som helst har! Hehe...

Iaf, omvarlden verkar komma narmare och Cissi undrade om jag ville ta Ruffa pa Onsdag, och Carita ville komma och massera henne i helgen oxa. Lika bra att semestern borjar ta slut.

SEE YA LATER HUN'S!
Anna

Kom hem kom hem kom hem! :D

Datum: 2009-10-25 Tid: 17:10:37

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: