Vinkar fran andra sidan Atlanten

hellu! Vadret ar av och till idag, inte det basta, men vi har det antagligen mkt skonare an i Sverige iaf! Jag saknar mina vanner=( Fast vi borjar ju resan hem pa mandag sa det ar ju inte alltfor lange kvar! Jag borde vara ratt okej fran jetlagen pa onsdag nasta vecka hehe! =)

Saknar min Rufus oxa, men det kanske ni visste. Och jag kan bara tanka mig Heddas reaktion nar vi kommer och hamtar henne. Kommer inte vara nadigt!

Fyfan vad fult det ar att skriva med 'a' och 'o' hela tiden.


Nu ska vi snart pa nat museeum typ, sen ska vi ta oss en liten promenad till Galleria Mall! Ska ga pa Hot Topic hihi, och kopa nat infor halloween ;)

Anna

Hon kommer ha ett stort Hedda-leende xD

Datum: 2009-10-22 Tid: 20:26:08
Bloggadress: http://stump-o-matic.blogspot.com
Anonym

TAGGA station på halloween, och ja jag skad it för en gång skull (L)

Datum: 2009-10-22 Tid: 20:32:52

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: