Kristian Antilla - Smutser

Jag har snott bilder av min syrra, som hon tog i Götet. Och verkar inte kunna få bort den kursiva stilen som hon använde...



Jag och Lindygirl i busskuren utanför lägenheten.



Det fruktansvärda snöovädret som gjorde så att bussen körde i diktet.. Seriously...
Nu verkar det ha gått till sig med texten iaf.



På stan.. Happ, där är den igen.



Jag och Sanna.



Inne på Chock och provar hattar och annat kul!



Biljardpalatset.



Bakismat på Flinstone på Hb.



Finaste Linda och finaste Sanna.



Jag och Sanna käkade kinamat uppe i Nordstan, njutning på hög nivå!



Här var vi och letade biografen.



Syster.

Annars idag så ska jag gå en sväng med Hedda och sen jobba lite ikväll!
linda

jo det känns bra , fan vad härligt för dig! måste ju få se bilder på läggan med!!! :D



Snor bilderna med btw :)

Datum: 2011-04-30 Tid: 00:49:56
Bloggadress: http://llnda.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: