Shop til' you drop

Nu har jag varit med mamma och mormor och shoppat. Det blev ett fleecetäcke och glansspray till Ruffa, och så har jag köpt curlers från H&M.
Och godis och en del andra grejer. Jag är då nöjd.
Och det har ringt ett dolt nummer till mej, och jag hade glömt mobilen hemma, och mamma svarade. Vem det nu var skulle ringa upp, jag vill veta vem det var. Jag är sådär ofantligt nyfiken.



Kul att det var så många som ville bli klippta, jag är jättesugen på att fixa med nåns hår! Jag tror jag ska föna mamma när hon har tvätta håret, och så ska jag lägga Sannas hår sen. Hihi, hon kommer se rolig ut, fast säg inget till henne! Det blir snyggast om man har långt hår, för då får man nog såna där "prinsesslockar"!

Vi gjorde HLR (Hjärt och lung-räddning) på idrotten idag. På MiniAnne. Det är liksom den där dockan. Visste ni, att ansiktet på dockan av en avbild av en drunknad flicka? Hon såg så fridfull ut, att hon liksom blev känd eller nåt. Tror det var i Illustrerad Vetenskap jag läste det.


Naturkunskapsprovet var väldigt lätt, hoppas jag fick bra på det.
Ska till stallet sen, hörs! /M.
Anna

Damn, nu vet inte jag vad jag ska köpa i försenad födelsedagspresent x)

Datum: 2008-04-04 Tid: 17:27:05
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se
Helle

Ska du på travet imorgon? :)

Datum: 2008-04-06 Tid: 16:20:30
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: