Summer's gone, but I'm still right here

Första skoldagen idag alltså, det var rätt chill. Vi pratade litegrann och sen fick vi träffa de nya ettorna. Vi slutade vid elva-tolv, så jag gick till stallet och skrittade Ruffa en timme. Det var rätt mysigt, men jag var rätt okoncentrerad och satt mest och drömde mig bort. Vaknade till när jag såg en konstig pinne som visade sig vara ett rådjursben lr nåt! UHHHHH!

Schemat verkar ändå rätt bra;

Måndag förmiddag: Frisörteknik B
Tisdag förmiddag: Försäljning och service, eftermiddag: Matte B
Onsdag förmiddag: Praktisk marknadsföring, eftermiddag: Kultur och stilhistoria+Esv
Torsdag förmiddag: Engelska B, eftermiddag: Svenska B
Fredag förmiddag: Frisörteknik C, eftermiddag: Frisörteknik C

Japp. Sen kommer vi ha praktik på måndagar oktober-april. Inte för dåligt, inte alltför mkt kärnämnen.
Pappa, Sanna och jag ska ut med bilen för jag ska övningsköra, sen ska nog jag och Sanna ut och springa.
Anna

Läser ni både B och C i frisörteknik samtidigt? :P

Datum: 2008-08-20 Tid: 18:19:21
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: