Fredag, men inte helg för mig

Dagen i korta drag; Vaknade, cyklade till jobbet och stannade där till kl 15, cyklade hem och for sedan till Bodan med Cissi. Nu är jag hemma igen.
Det var jättekul att rida ut idag igen, vädret (helt jävla oväntat) vände och det är sol ute! Vi red samma väg idag som igår, och när vi kom till en bra sträcka skulle vi galoppera. Båda red barbacka och när jag fattade galopp gjorde även Cissi det, men galen som hon är stack hon typ, och Cissi hamnade fram på manken. Sen hoppade Josse ner i diket.

- Vill du galoppera mer?
- Nej!
- Men jag kan väl galoppera? Orkar du hålla Josse?
- Jojo, okej.
...
- JOSSSEEEE! STAAAAANNNNNAAA!

Hehe. Ni kan ju tänka er.
Men Ruffa var hur fin som helst, allt var perfekt. Att Cissi höll på att ramla av var.. haha, kul men dumt, bara ett plus.
Helle

Haha, tokigt! ;P

Datum: 2008-07-11 Tid: 22:36:17
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: