Pengafråga

Det finns konstiga saker inom ridningen. Söker man efter hästar på blocket, kanske sköthästar eller medryttarhästar så måste man betala ägaren för att ta hand om deras häst. Jag förstår dem, jag betalar 400 kr i månaden som går till skoning och annat. Men när man jämför med de travintresserade, iaf så som jag sett det, får man nästan betalt för att motionera hästar. Det är rätt stor skillnad. Jag såg just en annons där man fick betala 800 kr för två dagar i veckan och varannan helg. Jag betalar hälften och Ruffa är praktiskt taget min.


Jag planerar att fortsätta skriva på det här, men jag har inte tid just nu.

Helle

Jag älskar det <3

Trav är bäst <3

Datum: 2008-07-28 Tid: 17:51:02
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: