"Kanske borde jag vara hemma idag. Jag vill sova."

Onsdag, och fortfarande inte en skymt av mobilen.

Det börjar kännas som om jag borde ha stannat hemma imorse, jag är lika trött idag som igår. Och lektionerna känns lika långa och tråkiga. Och det kommer vara mörkt sen när jag ska ut och rida. Riktigt mörkt. Och kallt?
Den enda ljuspunkten är väl att jag just köpt en kniv från Dahl's-bussen (frisör Feather-kniv). Men det känns inte så roligt, den var dyr och jag är nästan pank. Och det känns lite dumt att dra på mamma ännu mer betalningar. Jag har fått 1000 kr av henne för att köpa en jacka och skor, och sen köpte jag chinchillamat för 219 kr! Otroligt kanske, men ack så sant.

Nä, jag ska väl ta mig samman. Jag har roliga saker som marknadsföringlagen-uppgifter och andra hemuppgifter att göra. Plus att vi har en liten redovisning senare.

Jag dör.
Helle

Sv: Haha, oj, det har jag inte sett :P varför har du handen i saften? :O ;)

Okej, vart har du mobilen då? :S

Datum: 2008-11-05 Tid: 20:55:02
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: