"Det bästa med hästar är att kedjan aldrig hoppar!"

Sådär, nu så. Egentligen borde jag inte skriva nu, för jag har annat att göra meen. I förrgår red jag Raffen för första gången i Tuvan. Gick sådär. Eller inte så bra, rättare sagt. Westernridning är svårt! Men igår så red jag och Sara ut och då gick det skitbra! Han är verkligen fin, måste jag säga! Vääldigt pigg, men höll sig i skritt hela vägen ändå! han hade nog inte sagt nej till att galoppera hela vägen ist!
Och så kom fåren i lördags, och det är hur mkt folk som helst i stallet! Hur mkt fölk som helst! Btw, Sara ska kanske ta Ruffa på helfoder, och hon har fortfarande halva Josse oxå. Eller hennes lillasyster iaf.
Men det har varit lite struligt, igår natt körde Bea för att köpa cigaretter, sådär tolv nångång, och såg att Raffen hade hängt ut över staketet för att äta gräs. Så hon tog in honom över natten, och så tog vi in resten av hästarna där vid ett. Bla bla bla, rörigt rörigt! Nu står han inne själv, Det var ingen som kunde fixa strömmen till hagen förutom Katrin, men batteriet var typ inte laddat och grejs, Bea ringde sent i går kväll och vi två kan inte fixa sånt, men pappa kunde!
Så, om Bea får upp strömmen så får Raffen komma ut igen i förmiddag=)
Vi vill ju inte ha hästar springande på e4:n...

SWEETIE!

Plus att jag gick en halvtimma i skolan igår, när jag skulle ha gått till kvart i fyra så jag hann till stan oxå!

Anna

Jag var förbi i stallet igår, men då sa Bea att du var i stan :P

Datum: 2008-09-02 Tid: 11:07:23
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: