Viva la Vida - Coldplay

Uhhh... Engelska och svenska idag, inte det roligaste i världen kanske?!
Nä, men jag hoppas på att vi får sluta tididare (som alla andra dagar i veckan). Jag har mina klackeskor idag så det kommer bli plågsamt att gå till stallet. Ehe. Kom just på att jag inte har några andra skor där. Bra.

Nä, jag vet då inte.
Fortfarande svårt med Raffen. Blev ju inte bättre av att han försökte klämma ihjäl mig igår. Jag är seriös!
Jag vill inte bli mosad av en hästrumpa!


Har fortfarande mitt tema-arbete att göra, eller iaf limma ihop. Och sen måste jag skriva om mitt personliga brev.
Och så väntar matten...Och svenskan..

Imorn slutar jag iaf tidigt, och det blir tjejkväll hos Carro oxå. Vi ska käka tacos och ha det roligt!=)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: