Robyn - Call Your Girlfriend

Är sämre än sämst på att blogga, men det beror mest på att jag inte har nåt roligt program att redigera mina bilder i... Nu får det gå utan det.

Har fått upp tvn på väggen, jag gjorde inte mycket... Jag har ju en händig pojkvän, score!



Idag har jag varit och inredningsshoppat. Eller kikat, det finns så mycket fint men så ska man ju välja ut några saker av allt som man hittar! Min lägenhet är inte stor nog för allt jag skulle kunna tänka mig.

Men! Jag inhandlade en lampa, likadan som jag har i köket. Och en skylt. Väldigt liten.



Ikväll ska vi ut och vandra, innan dess ska jag sortera och fixa lite grejer (om jag orkar).
Och övertala Adam till att vara händig igen och fixa min lampa.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: