Moneybrother - Born Under A Bad Sign

Nu har det varit mycket jobb och kvällar med killarna som är här, de har varit ute tre kvällar i rad och jag kunde vara med igår!

Vi kom till Avenyn och skulle nånstans, men jag och Jeepers hoppsahoppsade iväg och gick på en bar och drack en öl men det var inget drag, de andra hittade oss tillslut och då drog vi på Bryggeriet, tog nån shot, sen ville jag och Jesper dra, vi sa inte ens till dom andra, utan Linda hittade oss av en slump, så vi drog direkt!

Det blev Sticky Fingers, förjävla mycket folk och rejv på dansgolvet! Det var en bra kväll iaf.




Jag känner att det var evigheter sen jag la upp en JAG ÄLSKAR CAROLINE-bild, och den här är bara så bra!
Hon har just typ bitit mig i rumpan och tycker hon var jätterolig!
RW

"Evighet" är en underdrift, men det är okej för JAG ÄLSKAR DIG MED JU. Och din stjärt. Och att bita i den.



Sticky Fingers har jag hört bra grejer om. Åh, nu vill jag rejva med dig. Åk till Umeå Open med mig då.

http://open.spotify.com/user/redwalrus/playlist/1IGe59L6iy1XyENONLirZz



Varsågod för novellen.

CHILLIVIPPEN

Datum: 2011-02-27 Tid: 19:01:07

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: