Parry Gripp - Baby Monkey

Nu hade jag tänkt lägga upp lite mer bilder på lägenheten, nu när jag börjar få lite mer grejer!
Till exempel idag, så köpte jag fyra bordstabletter, en glödlampa till toan (A), och fick just en superfin inflyttningspresent av Adam, högtalare! :)



Bild på min första lagade middag i lägenheten, jag låg framför datorn.. Har nämligen inga stolar, hehe!



Alltså, vad tvungen.. Första bilden på mig i min lägenhet och jag ser ut som en demon?! Är det ett tecken?
Men å andra sidan, skulle det finnas spöken i det här huset har jag troligen skrämt iväg dom nu...



Min "korridor"..



Har satt upp min spegel, och har gjort mig en liten oas där jag ligger på golvet... Ska väl styra upp det där :P



Min, enligt mig, söta ytterdörr och spegel nr 2!



I mina garderober.





Mitt sovrum, nu la jag inte upp en bild på fönstret och andra delen av rummet, för just nu är det lite skumt.. Ska skaffa en större säng och nån sorts persienn.



Min glassamling, och köksbänk!



Mitt köksbord, stolarna kommer förhoppningsvis inom några dagar, finaste Erika ska klä om dom i ett nytt tyg jag köpte på Ohlsons tyger.. Kommer nog bli suveränt med nåt att sitta på! Speciellt som att hela min familj satt sig på golvet när dom var här...



Nöjd chey!




j

Ååååh! Vad fiiiint! Börjar ju redan ta form;) så snabb du var!

Datum: 2011-05-03 Tid: 17:27:53
Bloggadress: http://jossipossi.blogg.se/
Anna

Jädrar så fint! Men kan bli trångt med soffa xD

Datum: 2011-05-03 Tid: 19:55:17
Bloggadress: http://stump-o-matic.blogspot.com
Helena

Mycket snyggt! :D älskar garderoberna! :D

Datum: 2011-05-03 Tid: 20:05:41
Bloggadress: http://travgalen.se
RW

JÄVLAR SÅ MYSIGT!!!!

Datum: 2011-05-04 Tid: 07:01:03

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: