Långritt

Igår var jag, Zemen och Linda ute och red =) Vi red på första, andra och tredje vägen, vilka det nu var?!
Jag tror jag hittar, litegrann iaf. Det var, hur som helst, jättekul! Vi skrittade ganska länge, längs cykelvägen och sen genom skogen, på slingriga stigar. Sen när vi väl kom ut på en bra väg, så började vi trava uppför en backe.
Då blev det fart på tanten, värsta plöjtraven x)
Det gick fortare och fortare, och jag tyckte det var jättekul, så jag fattade galopp. De andra gjorde det oxå såklart. Och Ruffa tuffade fram som ett tåg. Allvarligt.
Sen flåsade hon som fan. Lilla duktiga tjockhästen =)
Vi travade och galopperade ganska mkt, vi skulle ha ridit lite kortare runda, men vi var ute i hela 2 timmar!
Hon var ju helt slut stackarn =)

Men idag är det plusgrader, så hon kommer få jättemkt styltor =/ Vilodag idag, om jag inte rider litegrann, och på tisdag ska jag inte till stallet ändå. Då är det ridning =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: