Fredag, wow.

Idrotten idag var riktigt jobbig, vi körde invecklade bollekar som mynnade ut i taktik-krig.
Sen blev det lite crosstraining, då man tränar hårt en kort stund i olika stationer. Efter det hade vi Naturkunskap, då Erika pratade lika fort som vanligt. Hon är rätt liten, otroligt att hon har en sån röst.

Enligt planeringen mötte jag Anna på stan, och Nico kom efter en timme eller så. Skitkul, vi köpte jättemkt dricka, godis och chips till imorn. Och jag köpte presenter till Anna och Nico. Emelies present är redan avklarad.
När jag kom hem såg jag Eurotrip, rätt ok. Sen lev det stallet ett tag.
Tack och lov, Ruffa var bra idag. Catti sa att hon var pigg imorse, sparkade på boxdörren för att få mat.
Gullunge.
Jag tror jag måste ut en tur med henne imorn, det har tydligen varit bra underlag i skogen idag. Jag måste säga att det är ändå bra med snö, ur häst-synpunkt, även om jag längtar till sommaren!
Men när snön tinar, så finns det ingenting att göra ute!

Nu ska jag typ.. Inte göra nåt. Otroligt.
/M.
Helle

Snart är det sommar! :D

Datum: 2008-04-13 Tid: 09:01:46
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: