Lördagmorgon

Vaknade upp och kände hur det var alldelens ljust ute. Liksom... Solsken!
Så, när jag igår (eller möjligen dagen innan) berättade att det var bra med snö ute, så att man kunde rida, blir det strålande sol och plusgrader. Så var det med den snön...

Ruffa var okej igår, om jag inte redan sagt det. Hon fick ett smaskigt äpple som kvällsmat och hon såg pigg och kry ut. Äpplet såg verkligen väldigt gott ut, jag ville nästan ha en bit.
Jag är en riktig hästtjej, jag kan dela ett äpple med bara händerna. Jag tror det var Helena i stallet som sa det, om man är en riktig hästtjej ska man kunna dela ett äppe med händerna och nån sak till..
Har glömt vilken dock.

Nu ska jag styla Sannas hår, hon har alltid uppsatt hår. Synd för hon börjar få riktigt långt hår nu.
Ikv blir det kalas med presenter. Just ja, måste slå in presenterna.
Haha, nu kom jag på värsta skämtet (tycker jag iaf) om Annas present! Kan inte säga det, hon läser min blogg och skulle lista ut vad presenten är!

Later! /M.
Helle

Hahah, du är en riktig hästis :]

Datum: 2008-04-13 Tid: 09:03:23
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: