Mina händer luktar permanentvätska

Fortfarande, och jag har ändå tvättat dem, och smöjt in dem. Jaja.
Eller kanske är det fixeringsvätskan som luktar.

Jag såg just på Sannas msn, att hon farit till kiosken. Om hon hade sagt nåt, kunde jag ha berättat att de har stängt idag (Ja, alla dagar i veckan förutom måndagar) och kunnat spara henne på lite krafter och besvikelse.
Ruffa tyckte om att bli kliad i hagen idag, hon gungade och svingade med huvudet sådär som hon gör när hon tycker det är skönt! Hon är ganska rolig, den där hästen.
Jag har skickat ett sms till Katrin om att köpa Blå Miner Pellets, har inte fått nåt svar. Mamma verkar ändå vara ganska inställd på att köpa en säck. 20 liter: 349 kr! (Eller säger man kg?)

image95Jag måste bara säga, att Ruffa är så fin.

Idag fyller Carro år, av mig fick hon en choklad-räka (belgisk choklad, om ni fattar), en teckning på Klippotekets hårspray och en valross. Och så torkade jag av hennes spegel. Jag känner mig väldigt generös!

Red Walrus

TACK FÖR PRESENTERNA, BIOTCH :D

Datum: 2008-04-23 Tid: 13:31:45

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: