Söndag - Helt slut!

Blev ganska sent igår kväll, vi firade Camillas 40-årsdag med middag på Tatung och "för de numera över 40" blev det lite supa efteråt. Jag åt tårta jag.
Och somnade på Lenas säng, läsande en dassbok som jag snodde från toan.

Idag cyklade jag till stallet (ca 10-15 min... I motvind), jag och Cissi red ut i ca 2 timmar, sen mockade vi ut i uteboxen, och så cyklade jag hem. Jag var ganska slut sen. Det krävdes två tacos att väcka mig från min "inte-ätit-på-5-timmar-och-jobbat-skiten-ur-mig-dvala".
Jag och Cissi utfoskade en ny ridväg idag, en rätt så backig grusväg. Det var ganska kul, vi galopperade en del.
Jag döpte vägen till "timmervägen". Och när solen sken så blev det riktigt varmt!

image92

I just can't wait! /M.

Anna

Jag såg dig när du cyklade :}

Datum: 2008-04-21 Tid: 07:10:16
Helle

Ska är det sommar :] :D

Datum: 2008-04-22 Tid: 11:53:29
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: