Svar på annonsen

En tjej mailade mig om annonsen vi har ute på sällskap till Hedda, och hunden är bara för söt! En vit dvärgschnauzer! Okej, jag orkar inte kolla upp stavningen.
De flyttar ner om en månad, så vi skulle höras senare.

Nu ska vi till Världens Bästa Camilla som fyller 40 år! Hoppas de bjuder på fika.. Hehe.
Idag har vi haft nationella, gjorde inte så bra ifrån mig. Men på frisörtekniken gick det desto bättre, vi har gjort folieslingor på herrdockorna. Så vill nån bli slingad, köp lite folie, en pensel, en färgskål och säg sedan till! Höhö.
Och lite färg förståss.
Jag funderar på vad jag ska göra med mitt hår. Jag gör alltid så förhastade saker. Jag måste ta det lugnt. Så länge jag håller ut.

Helle

Haha, lycka till ;D

Datum: 2008-04-18 Tid: 07:55:25
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: