Svar på frågan!

Nu har vi gjort provet, kändes ganska bra. Jag svarade som vanligt överdrivet mkt. Mer än de ville veta i frågan.
Solen skiner ute, och jag ska ut och skritta med Ruffa. Finns inte så mkt annat att göra.
Men det blir nog mysigt.

Svaret på frågan som jag frågade igår. Om kvinnan som var på sin mammas begravning, mötte sin drömman som ingen kände, och inte kunde nå. Hon mördade sin syrra några dagar efter. Motivet?
Svar: Hon tänkte att han kanske skulle komma till sin syrras begravning.

Var det här ditt svar? I Usa utformades den här frågan av en psykolog för att se vem som tänker som en psykopat. Så svarade du fel, grattis!

Visst är det förvånande? Den här frågan fick vi alltså av vår svenskalärare. En i våran klass svarade typ rätt! I'm going to watch my shoulder ;)

Nu har vi datakunskap, hoppas vi ska göra något roligt.. För en gångs skull =)

Love /M.

 Hood.

Helle

Haha, jag funderade och funderade igår :P Men jag kom då inte på det. Haha, jag är normal ;)

Datum: 2008-04-02 Tid: 21:13:44
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: