Tisdag är inte mkt bättre än måndag

Jag är fortfarande jättetrött, och försov mig en dryg halvtimme idag igen. Och jag ska gå direkt till stallet efter skolan idag. Vet inte riktigt hur jag ska hinna med Ruffa idag, om jag ens gör det. Annars får jag skicka ett sms till Bea. Det är liksom så att hon ska ta tisdagar, men allt har blivit så konstigt så jag vet inte om hon gör det längre eller inte.

Nu har vi svenska, det är oftast inte så farligt, men sen har vi matte. Det är rätt så oerhört tråkigt att räkna matte på datorn. Rätt så ofantligt tråkigt.
Och vi håller på med funktioner. Tror jag.
Helle

Haha, jag har sovmorgon till 1 :)
Ha en bra dag! :*

Datum: 2008-04-15 Tid: 09:38:52
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se
Anna

Knäppt med matte på datorn :P

Datum: 2008-04-15 Tid: 15:55:04

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: