Boy like girl - Let go (beauty in the breakdown)

Engelska på morgonen, och kort, flummig svenskalektion. Men vi diskuterade rätt intressanta saker.

Nu har jag tänkt äta något, sen ska jag iväg och måla i stallet=)


Jag tror det är något fel nånstans, jag får anmärkningar av alla tror jag idag! Gunnar anmärkte på att jag var lång, jag hade typ stora skor, Thessie-boy och RW skrattar fortfarande för att nåt pervo tydligen hade kastat "suktande" blickar på mig igår, och de petar på mig oxå! Sen visade de mig en jättedildo på Partaj, jag fattade ingenting medan de skrattade järnet! De hade tydligen tänkt ge mig den i födelsedagspresent. Nä, nu vet jag inte alls!

Anna

Haha, ja, Matte du är lite skum ;) Nä, jag bara skoja, du är bäst :)

Datum: 2008-08-28 Tid: 17:20:55
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: