Day well spent

Idag vaknade jag upp utan planer och satt och såg på tv ett tag. Blev rätt fort uttråkad så jag bestämde mig för att fara till Julia, och blev kvar där rätt så länge! Först spelade vi Mario (den gamla, näst intill uråldriga versionen, som är ack så charmig). Dosorna, eller vad de nu ska kallas, var för simpla för mig och jag förlorade dirr.
Sen hjälpte jag Julia och Daniel med hästarna som skulle verkas, de gjorde det själva! Rätt så duktiga, och jag fick pyssla om hästarna som stod på tur. Det var riktigt mysigt att borsta Kickan, även om hon var lite sur i början. Efter ett tag kändes det jättebra, jag lärde känna dem mkt bättre. Vi hann med alla utom Dunder, som ändå hade skor på frambenen.

   


(Gutten, Dunder, Hedda och Abbe, Abbe i mitt knä)

TACK JULIA, TACK!
Anna

Sååå?! :D Har du frågat?! :D

Datum: 2008-08-11 Tid: 11:19:13
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se
Helle

Gutten <3

Datum: 2008-08-11 Tid: 13:05:10
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: