Larger than life

Dagen idag då; Fram till kl 14 gör jag nog inte så mkt, busar med vovvarna kanske. Sen blir det att plocka fram saxen. Sen blir det nog Bodan efter det. Känner mig lite skyldig, för jag har inte varit där på två dar eller nåt sånt. Borde sätta igång henne lite bättre antar jag. Men det är så mkt tankar som snurrar runt i huvudet.
På ett sätt känner jag mig som en idiot. Ge upp allt som varit så bra i ett år, men på ett sätt känns det inte som att jag skulle kunna fortsätta på samma sätt. Det räcker inte riktigt till.
Anna

Jag tror inte precis hon mår dåligt av att ha lite ledigt :)

Datum: 2008-08-12 Tid: 11:39:13
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se
j

det blir nog bra till slut=)

Datum: 2008-08-12 Tid: 19:39:06

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: