Paramore - Misery Business

Okej, okej, strul med allt. MEN, det blir nog jag och en pålle inom en snar framtid. Och jag gissar på att det blir Bello just nu. Om jag ska stå i Tuvan är det ju lösdrift som gäller, det går ju inga bussar till stallet, det tar en timma att gå och mamma och pappa far till jobbet innan mig. Så något morgonutsläpp är inte möjligt. (Pappa far typ innan jag hunnit vakna ens) Så, Bello trivs ute och nätterna och Julia är alltid snäll och flexibel.

Things have changed for me, but that's ok.
I feel the same, I'm on my way.




KÄNSLORNA STÅR ALLTID I VÄGEN. ELLER SÅ STYR DE HELT.
Anna

hur som helst kul med en häst :)

Datum: 2008-08-24 Tid: 19:44:32
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: