The Get Up Kids - Overdue

Sammanfattning av dagen (jag måste ha mat, så jag tänkte att jag gör det här snabbt):
Handlade i Dahl's-bussen, blev ett väldigt kort besök för både ettorna och tvåorna skulle handla. Efter det hade vi lektion i Praktisk Marknadsföring. Slutade rätt tidigt, och vi tog bussen in till stan och käkade på Dallas. Gick vidare till Nordanå och såg utställningen Bara människa? Den var rätt kul!
Efter det tog jag bussen tillbaka till skolan, det var lite av en pärs för jag visste inte om det skulle stanna på rätt ställe.
Körde moppe till stallet, pratade lite med Bea, tvättade väggarna i boxarna (vi har fått vit färg nu, så det blir att måla snart!) sen började jag och Cissi flytta hagen. Det tog rätt lång tid, sådär två timmar kanske! ;S

Nu är jag här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: