Tisdag

Idag har jag varit på stan med Anna. Jag köpte ett par nya joggingskor för 700 kr, de var jättesköna. Måste testa dem nån dag. Sen har jag varit på ridningen, jag red Fancy och det gick rätt bra. Btw, så har  jag fått min bok från adlibris nu=) Monty Roberts Från mina händer till dina. En bok om hästar och hans metoder om samarbete med hästar. Har läst ett kapitel nu och den verkar jättebra. Har redan lärt mig en massa!

Nä, nu ska jag nog duscha och plocka ihop lite saker inför imorn. Skola, ni vet. Efter skolan ska jag till stallet och rida Ruffa. Det var ett tag sen nu, men jag har haft mkt och göra och tyckte att hon kunde få vila efter ponnyridningen och allt.
Som sagt, på torsdag blir det Lövånger. Det kommer bli spännande!
Anna

Stod det vem jag skulle haft? :)

Datum: 2008-08-19 Tid: 21:59:05
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: