Härrrlig dag

Vaknade 7.30 idag - Ingen höjdare.
Lite död var man väl, eftersom jag inte kunde somna förän typ två igår natt, men jag blev snart piggare, för idag skulle jag till travet! Väl där så visste jag var jag skulle, var inte spec nervös lr nå, utan det kändes ganska kul.
Anna och alla var jättetrevliga, hästarna var söta och stallet luftigt å bra =)
+ Att jag fick rida Jacaranda, Morgans häst. Han typ kom och frågade efter nån som ville rida, och jag ställde upp.
Hon var mysig att hålla på med, snäll att rida, men blev snabbt ganska så pigg.
Lite händelser: Bockade som fan, galopperade jättefort, stack iväg och jag kunde knappt stanna.
Det var alltså inte så farligt alls.

Jag vill tillbaka.
Sen efter det, och Anna bjöd på mat oxå, hamburare till hela lilla gänget, så for jag till tuvan. Jag och Linda busade lite och jag målade henne i ansiktet med en whiteboardpenna x)
Sen blev det en liten uteritt med Linda och Zeman, skojjsigt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: