Torsdag, alltså intag

Nu är det lunchrast, sitter med musiken i örat, chokladen i väskan.
Och dumburken framför sig =)

Har fått lite nya låtar av Jossi, tacksöt <3
Och nästa onsdag och torsdag är man LEDIG! JIHOOOOOO! Det blir Anna J, jobba jobba =)
Och det här veckan har gått jättefort, det är redan torsdag, och Ruffa blev skodd igår!
Assåva, jag är lycklig. Förutom matteprovet nästa vecka, men jag försöker tänka positivt, då känns allt bättre.
Bara jag blir godkänd så =)

Idag blir det å rida Ruffi - Känner mig förjävligt glad.
Lillagumman, igår borstade jag henne, eller skalade som jag har börjat säga. Eftersom hon är så hårig så var typ hälften av hästen kvar i boxen när jag var klar x)
Därav skalade.

Imorn får vi lön, alltså mamma. Nice, vi ska investera lite i Singstar å shit ^^
Men men, det var lite flummiga saker jag skrev idag, får väl räcka så, SES!
Mingla

Är du bra på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp isåfall med att ändra min bakgrundsfärg. Bra blogg du har förresten.

Datum: 2008-01-24 Tid: 12:23:44
Bloggadress: http://fuckmingla.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: