Träningsväärk...

Efter alla dagar i stallet, både på travet och på tuvan =) Jag har varit och hjälpt Anna, och det har varit ganska påfrestande, men jättekul =) Och alla hennes hästar är jättefina ^^
Jag gillar speciellt McLaren Gel, Järvsösjefen, Gamlesvarten och Grimaldi... Alla hennes hästar är fina, på sitt eget sätt, som både Anna och Åsa påpekat x) Typ ordagrant.

Och idag red jag Ruffa oxå, söt, så söt =) Klippte henne oxå, ännu sötare x)
Vi var ut på en tur, längs vägen, och travade en hel del. Sen på en infart, en liten kulliknande sak, så galopperade vi x) Så jävla mysigt att rida barbacka! <3

Förlåt, men jag måste berätta för nån...? =)
Igår klippte jag Anna, hon verkade då nöjd så jag antar att det gick bra ;P Vi åt en massa glass och spelade på vårat nya playstation =D Vi har bara Rayman Raving Rabbits, men jag tycker inte det är så roligt. Lite kanske.

   
  
Anna

Såklart jag blev nöjd! Du är ju bäst :}

Datum: 2008-03-07 Tid: 01:50:24

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: