Ett tips mot acne!

Torsdagmorgon och jag fick sova ut ordentligt. Skönt. Jag ska nog till Bodan, och sen ska jag höra med Katrin om det finns färg till att måla om boxen. Skulle ju kunna göra det idag, alla boxar ska ändå målas om innan hästarna kommer tillbaka från sommarbetet.

Ja, om tipset; www.vitaminb5.se
Jag visste inte vad jag skulle tro om det när jag såg sidan, men jag chansade och beställde hem en burk pulver. Tog nån månad, och jag är fast. (Fast beställ aldrig, aldrig pulver! Det är det äckligaste som finns! SPY-VARNING! Beställ kapslar isåfall.) För mig funkar det verkligen, efter att ha haft hur mkt finnar som helst, typ knotterhy, så är det borta. Och min hud är mindre oljig, och pormaskar är mindre och mkt färre.
Nu har jag fuskat i kanske en månad, så nu börjar jag få tillbaka finnar, men jag beställde igår så det ska jag ta hand om.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: