Bye bye Nisse!

Nu ska jag strax med mamma och handla, men först ska jag berätta vad jag gjort idag;
Jag och Cissi (Och Ruffa och Josse såklart) red över Bergsbydammen. Jag vet inte om hästarna gått där förr, säkert inte Ruffa iaf. Alltså en massa brusande vatten, bro och rätt redig ström av bilar. Hästarna var lite uppjagade, men vi hoppade av och ledde dem över. Gick galant.
Sååå, det blev att rida på andra sidan idag. Rätt trevligt, vi galopperade rätt mkt och så. Kul kul=)

Och så for Granis idag. Hon var lite tjurig att få in i transporten, hon är ju van vid det, men det var väl ett tag sen. Stark som få iaf!
Till slut gick det, ni hästmänniskor vet vad jag pratar om nu; hästen tjurar och tjurar och sen bestämmer sig för att gå in. "Nämen, varför tvivlade jag de där 20 minuterna? Det här var ju inte så farligt! Om ni har slutat med vad ni nu hållr på med (typ muta, dra, övertala, piska, m.m) så kan vi vä fara nu?"

/M.

Anna

Ni får göra om det nån dag så kan jag följa med er ^^,

Datum: 2008-06-27 Tid: 20:19:24
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: