Houdini!

Hihi, ensam hemma. Och klockan är snart två.
Ni ska bara veta hur duktig jag varit idag! Jag for och handlade på Coop - själv. Jag lagade mat - själv. Jag for till stallet. (Okej, dit far jag nästan alltid själv.) Och ännu mer fantastiskt - Jag har städat!
Alla smutsiga tallrikar har jag ställt i diskmaskinen, jag har diskat upp diverse formar, och inga saker ligger framme. Sensation!

Josse är en rymmare. Hon stod, oväntat, i en hage. Men fel hage. Den är tyvärr inte hel, men det har växt en massa grönt, fint gräs där. Så jag ledde in henne i en hage som gick att stänga, men ca 3 min senare märker jag att hon är ute.
Så jag hämtade Bea och påpekade detta, hon fixade fram ett batteri för strömmen, och tvingade ut Katrin. De ville inte känna på tråden för att se om strömmen funkade, så de tänkte släppa in Josse i hagen, och vänta tills hon försökte rymma. Jag for innan det hände åt, men jag kan tänka att de skrattade gott. Zip! Rätt åt rymmar-hästen!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: