Liten sammanfattning!

Idag har jag hunnit med en hel del grejer, jag cyklade till Anna och hjälpte henne fota Fuga (Eller Fufa, eller kanske Ruga?! Hur var det nu igen?)
Sen skyndade jag mig hem för att hinna med halv tolv-bussen till stan, och hann precis med Bureå-bussen när ag kom fram. Där handlade jag lite dryckyogurt (KÖP INTE, det är inte värt det!)  Gina klippte mig, det var skönt, sen tog jag bussen till stan igen. (Vädret var cp, när jag for till Bureå var det fint väder i stan, när jag närmade mig Bureå började det regna, när jag blivit klippt var det perfekt väder i Bureå, och det började regna på väg mot stan igen. Sen blev det fint.)

Efter det gick jag till Carro (hittade rätt hus till och med!), blekte hennes hår och färgade det rött. Skitsnyggt! Vi såg mumin =]
Nu kom jag just hem från stallet, jag testade lite bett och sånt. Bea och co. har målat stalldörren och fönstrena. SCHNYGGT!
Imorn ska jag jobba med Rufus på tuvagården, mamma ska tydligen med, och sen ska vi till Ljusvattnet. På söndag ska vi ha "stallkalas".

Det var väl det mesta. Ciao!

 Anna och hennes tuperade hår innan vi gjorde slingor! ;P

 Jag och Cissi som gungar i "familjegungan" på Tuvagården!

 Rufus spetsar öronen!

 Nymålade stallet!
Anna

Haha, man har ju sett bättre ut ;)

Datum: 2008-06-20 Tid: 01:56:17
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: