Long night in front of my beloved friend; The TV.

Jah. Blev ingen ridning för mig idag.
Vet ni vad jag har gjort på eftermiddagen? Jag körde moppe till Shell för att tanka, jag var genomblöt innan jag kom till stallet. Där gav jag hästarna lunch i hagen, men kom sedan på att de borde få vara inne några timmar för att torka. Så jag gjorde i ordning i boxarna, fyllde nytt vatten, slängde in lite hö. Hästarna såg rätt tacksamma ut över att vara inne.
Sen, iskall, körde jag moppe hem. Då var jag mer än iskall, kändes som jag frusit fast på moppen.
Och jag fick inte skjuts hem från ridningen, pappa ska på middag med jobbet och mamma jobbar till halv åtta. Jag vill inte ut i det här skitvädret igen! Kommer säkert ha en dunderförkylning imorn!
Pappa tyckte att jag skulle cykla hem. NO FREAKN' WAY!

Cissi ska typ ta ut hästarna ikv. Eller så tvingar jag mamma att skjutsa mig.
Jag tycker synd om mig själv som missar sista ridningen.


(Det här skrev jag för nån timme sen, men bloggen var elak och dissade mig.)
Helle

Bajs för vädret :(

Datum: 2008-06-11 Tid: 13:48:43
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se/
Anna

Hehe, jag och Helle stod ute i regnet från 18 till 01 igår, beat that! Mår inte prima idag kan jag ju säga. Min öroninflamation är inte bättre och nu kärvar halsen också.. Men men, nu har man ju iaf tid att vara sjuk :P

Datum: 2008-06-11 Tid: 14:20:31

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: