Matilda; VUXEN SOM FÅ.

Jag har städat idag, det känns som det är mitt hus, bara för att jag har varit ensam hemma i en och en halv dag. Imorgon så ska det komma lite folk, vi ska grilla och mysa=)
Kände mig väldigt duktig, fick värsta rycket och gjorde iordning lite för imorn. Sen såg jag South Park. Jag har alltid tyckt att det är knäppt. Men nu var det roligt, och knäppt.

Klippte Cissi idag, hon blev ganska kort. Fast inte kortare än jag. Hon har rätt så trassligt hår. Fast det är fint när det är kammat.
Vi red ut en sväng, sådär 2 timmar, det var skönt att det inte var så varmt idag. Igår var det nästan för varmt!
Jag och Anna låg på stranden i Storhamn och degade. För skönt alltså!

 Hihi!
Anna

Haha, trasselflicka ;)

Datum: 2008-06-07 Tid: 00:39:27
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se
Hemlig

Jag tror hon i mitten är brunast ;)

Datum: 2008-06-08 Tid: 02:55:04
Helle

Ge tillbaka värmen ;)

Datum: 2008-06-08 Tid: 11:09:05
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: