Hedda är galen!

Gissa vad jag såg idag?!
Jag var ute med Hedda, och den skiten sprang lite som hon ville i skogen. Så jag började leta lite så smått efter henne, och promenerade lugnt över en äng. Då ser jag längre bort ett rådjur. Och efter rådjuret två små rådjurskid! JÄTTESÖTA!

Ruffa fick sin motion på banan idag, jag testade att tömköra (för andra gången, men idag ensam). Hon var rätt duktig, fortfarande svår att göra halt med, men ändå rätt så mkt bättre!
Banan är jättedammig, så jag är dammig nu. Och Ruffa blev dammig, och tömmarna. Och spöet. Tss.

Hoppas solen återvänder. Skulle vara perfekt om det regnade lite smått nu i natt, och blev sådär varmt och skönt imorgon.



   

Anna

Ja, värme tack, det var skitkallt att köra moppe!

Datum: 2008-06-08 Tid: 20:55:58
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se
Helle

Är det du som har önskat regnet? ;P Inte bra ;)

Jag vill oxå se rådjursbäbisar :]

Datum: 2008-06-10 Tid: 11:19:49
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: