22 grader minus

Inte just nu då, men enligt en säker källa (My dad) var det riktigt kallt i natt! Stackars hästarna som står ute, utan täcken! Och det går ju så snabbt upp och ner, kan ju inte vara bra. Det är ca 2 minusgrader just nu.
Jag ska in till staden och gå på biblioteket. Tydligen har de en attribututställning som såg rolig ut. Och jag råkar vara skyldig 24 kr till bibloteket. I'm EEEVIIIIILLLLL!

Ruffa blir skodd idag, TJOHEJ! Och jag har ridning! Hoppas på nån jag inte ridit så mkt, typ... Deviz, eller kanske Sixten!

Nåja, nu ska jag göra mig iordning... Se ya later!
Anna

Lisa (hon jag var till Tenneriffa med) är med i den utställningen! Hon som gjort geten :}

Datum: 2008-03-25 Tid: 15:17:00
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: